Kur shkojnë në dyqanin e tyre më të afërt ushqimor ose në supermarketin, blerësit shpesh do të shohin dritare të mëdha të shpërndara në hyrjen e përparme. Por sapo futen brenda, drita natyrore zhduket, por dyqanet rrallë kanë dritare përgjatë mureve, afër pjesës së përparme ose dritave të dritës. Çfarë jep?

Mungesa e dritareve është një përbërës i psikologjisë së blerjeve me pakicë, ku shitësit me pakicë përpiqen të krijojnë një mjedis ku njerëzit të ndihen rehat të kalojnë kohë dhe para. Është arsyeja pse shumë dyqane kanë dysheme me pllaka, të cilat bëjnë që karrocat të bëjnë shumë zhurmë, duke i detyruar blerësit të ngadalësojnë dhe shfletojnë më shumë instiktivisht, ose pse dyqanet mund të luajnë muzikë me ritëm të lartë kur një dyqan është i zënë për të shpejtuar blerësit.

Në rastin e vitrinave, dyqanet kanë një ndjesi kohe të pezulluar, ku blerësit nuk do të vërejnë mot të keq ose shkel errësirë. Sa më gjatë të blejnë, aq më shumë shpenzojnë.

Ka edhe konsiderata praktike. Dritaret e mëdha që lënë rrezet e diellit mund të shkaktojnë zbehje të paketimeve, duke i bërë ato të duken të konsumuara për konsumatorët. Ndërrimi i hapësirës së vlefshme në mur për dritaret do të zvogëlonte gjithashtu numrin e shfaqjeve dhe produkteve të disponueshme për blerësit.

Është e mundur që kjo teori e shitjes me pakicë përfundimisht mund të dalë nga moda. Zinxhiri i njohur i supermarketeve me ulje ka eksperimentuar me dyqanet në Gjermani që lejojnë dritë më natyrale, megjithëse veshjet UV janë të nevojshme për të parandaluar rrezet e diellit që të ndikojnë në cilësinë e ushqimit të freskët ose zbehjen e etiketës së produktit.

Nëse kjo do të bëhet më e zakonshme në industrinë ushqimore në përgjithësi mbetet të shihet. Nëse ndiheni të mbytur nga mungesa e dritës, gjithmonë ka një treg të fermerëve.