Ferrari është emblema e makinave luksoze italiane. Këto predha të bëra në Itali shoqërohen me ngjyrën e kuqe, por e vërteta është ndryshe.

Ngjyra e Ferrarit nuk është me të vërtetë e kuqe. Ngjyra e zgjedhur për këtë makinë nga prodhuesi është e verdha, e njëjta e verdhë që gjejmë si sfond në markën e saj me kalin, e njëjta e verdhë që gjejmë në stemën e Modenas, ku qyteti e Maranello ndodhet, e njohur në mbarë botën si shtëpia e Ferrari.

Pra, si erdhi e kuqja nga e verdha? 

Përgjigja vjen nga vitet 1930 dhe nga bota e kampionatit të garave me makina. Pastaj, në agimin e Kampionatit Botëror të Formula 1, FIA imponoi përcaktimin e kombësisë së ekipeve të ndryshme pjesëmarrëse në bazë të një ngjyre.

Kështu skuadrat italiane u lyen me të kuqe, blu franceze, jeshile angleze, të verdhë belge dhe gjermane së pari të bardhë dhe më vonë argjend.

E bardha-blu tani, me vija legjendare të ndeshjeve, “identifikoi” se skuadra ishte nga Amerika dhe bardhekuqja nga Japonia.

Kombësia dhe për këtë arsye ngjyra e lidhur me të, nuk u përcaktua nga vendi në të cilin u prodhua automjeti ose nga kombësia e shoferëve, por nga origjina kombëtare e skuderisë që regjistroi automjetin në kampionat.

Për shembull, një Ferrari 156 e regjistruar nga një ekip belg i drejtuar nga belgu Olivier Gendebien u lye me të verdhë në Çmimin e Madh të Belgjikës në 1961, ndërsa tre automjetet e tjera Ferrari 156 konkurruan në garën Scuderia Ferrari, të drejtuar nga amerikanët Phil Hill dhe Richie Ginther dhe gjerman Wolfgang von Trips, ishin të kuq.

Me ardhjen masive të sponsorëve, të cilët kërkuan që makinat të mbanin ngjyrat e tyre, ky rregull u hoq në vitin 1968.

Sidoqoftë, Ferrari, ndryshe nga shumica e ekipeve të tjera, donte të mbante të kuqen tradicionale duke zgjedhur sponsorët e duhur, të gatshëm ta respektonin këtë dëshirë deri në vitin 1996, kur gjeti partnerin ideal në kompaninë Philip Morris (Marlboro).