Një nga shenjat më të rëndësishme për shoferët, “Ndaloni” përveç “komandës” për të ndaluar makinën do të thotë në të njëjtën kohë që duhet t’i kushtohet vëmendje e madhe. A keni menduar ndonjëherë, pse është forma e saj tetëkëndore? Çfarë do të thotë kaq shumë anë dhe pse, për shembull, a nuk është katrore?

Pra, në fillim të shekullit të 20-të, rrugët amerikane ishin një rrëmujë. Shoferët nuk kishin nevojë për patentë shoferi, nuk kishte linja që ndanin rrugët dhe anët e saj, dhe natyrisht shenjat e ndalimit nuk ishin shpikur ende.

Shenja e parë zyrtare e Stop-it u shfaq në Detroit në vitin 1915, dhe ishte një formë e vogël, e bardhë dhe katrore me shkronja të zeza, e cila në asnjë mënyrë nuk i ngjan formës së tanishme të kuqërremtë dhe tetëkëndëshe të Stop-it që njohim të gjithë. Në vitin 1923, megjithatë, një degë e Departamentit të Autostradave Misisipi propozoi një ndryshim në të cilin vetë forma e shenjës mund të tregonte llojin e rrezikut përpara. Logjika ishte shumë e thjeshtë në fakt, pasi sa më shumë anë të ketë një shenjë, aq më e rrezikshme është rruga e ardhshme.

Deri në vitin 1935, ishin përdorur ngjyra të ndryshme për këto shenja, derisa u miratua propozimi i specialistëve të transportit, të cilët botuan një dokument me 116 faqe me titull “Manual për integrimin e pajisjeve të trafikut rrugor” i cili sugjeronte që shenja Stop të ishte e verdhë me të zezë letra. Forma e saj aktuale, megjithatë, me sfondin e kuq dhe shkronjat e bardha u miratua në 1954 me ribotimin e manualit.

Rrathët, pra, të cilët konsiderohej se kishin brinjë të pafund, karakterizojnë rreziqet më të rëndësishme, siç janë kryqëzimet hekurudhore. Tetëkëndëshat tregojnë rreziqet e dyta më të rrezikshme, siç janë kryqëzimet dhe shenjat në formë diamanti kalimet më pak të vështira, ndërsa drejtkëndëshat ishin rreptësisht informuese. Një filozofi që zbatohet deri më sot.